Recollida d'Aliments 2013

El grup municipal d'Alternativa per Montesquiu-CUP va engegar fa quinze dies la segona campanya de recollida d'aliments. La primera campanya que es va fer va ser només per Montesquiu però davant de l'èxit i la bona acollida que va tenir, vam pensar que la segona s'obriria a tot el Bisaura. Han estat molts els establiments comercials que s'han adherit a la campanya posant un punt de recollida i que sense ells no ens hauria estat possible aconseguir 647 Kg d'aliments. És per això que des d'APM-CUP estem molt agraïts a tots ells però també a totes les persones que voluntàriament, solidàriament i anònimament han portat aliments i productes de primera necessitat als punts de recollida. El dimecres a la tarda, els aliments van ser entregats a Càritas Bisaura.

Des d'APM-CUP som conscients de les dificultats que tenen moltes famílies per alimentar-se i tenir una vida mínimament digne i és per això que creiem important que es duguin a terme iniciatives com aquesta; però aquestes no deixen de ser només un pedaç que soluciona momentàniament el problema. La crisi afecta tota la societat però amb més virulència als sectors més desafavorits, vulnerables i amb més risc d'exclusió social; i sovint qui en pateix més les conseqüències són els infants. Creiem que la solució a aquest problema estructural i profund requereix de grans canvis polítics, socials i econòmics i en això és amb el que estem treballant; des dels ajuntaments, des del Parlament però també des del carrer. Aquesta és la nostra raó de ser; seguim, seguirem.